pattrisia

ja kära läsare, ni läste rett. det har hent någåt furfärligt.
min elskade syster pattrisia har försvönnit!!!!!!!!
vi hade åkt till pyramiderna idag ijen och sen när vi skulle hem ijen
så var hon spårlöst försvönnen ... vi är fett oroliga.
vi letade som gallningar genom hela fucking öknen.
sen bakom en palm hittade jag hennes rosa sol-skerm.
jag skrek "HALLÅ!! HÖRRNI, KOM HIT" till resten av min familj.
dom kom så fort dom könde. mor min brast ut i gråt men oloff trusta henni
och sa att pattrisia kommer nog tillbaka snart. hon är en stark shej , hon kåmmer
överleva detta! det är jag båmb-säker på! vi har iallefall återvent till hotellet nu
och peppar inför morgondagen, vi ska nemligen ut på safari då och kolla på dom
vilda egyptierna. låvar att ta bilder!! stackars pattrisia som missar det ...

inga bilder i detta inlegg tuverr, måste såva som en ståck nu.
ska ju även treffa min habibbi imorron ;-)
bye lovers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om hon har avlidit

2008-11-05 @ 15:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0