hem ressa idag :-(

jag ä sååå demprinerad :-( jag vill inte lemna farao. men jag får övertyga meg shelv att jag kommer klara deta.. jag kåmmer gråta floooder när det är dacks att lemna håtället... fett synd om oss :-(

men nu moste jag samla meg och förberede meg på min FÖRSTA PUSS I MITT LIV... ooh.. entligen efter så long ventan (tråtts att jag bara är 15 basst) så ska jag nu entligen (trolligtvis) få min första puss altso.. helt otrolligt... inte monga som hade fått sin första puss vid 15 års oldern alltso..

jaja bussen från håtället går vid halv 2 så jag har bara dock 1 timme litte dryggt kvar här på håtället.. såå sörgligt :(

moste mosa ner all min schåpping i resveskan och sen säga bye till farao :'-(

men öppdatterar senare här på håtället eller på flygplattsen..

Kommentarer
Postat av: josefine

öh vad fan snackaru om? vadå varför undrar du?

2008-11-17 @ 14:28:14
URL: http://josssea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0