dolig uppdattering

sorrie för dolig uppdattering altso..

men det har hent en sak :-(

för det fursta så har inte pattrisia kåmmit tillbacka ennu.. sårgligt men det finns inget man kan göra åt det... vi ventar tills hon helt änkelt vill kåmma tillbacks..

för det andra så har jag fått en shuk-dom som kallas samonälla.. det e en bajs-shukdom kan man kalla det.. de är jette-jåbbigt att behöva gå och shitta jetteofta.. men jag har fått mädicin så nu mår jag bettre och jag bajjar inte lika myket lengre.. men helt frisck är jag inte ennu..

ijallafall ska jag treffa farao senare ikvell.. vi ska rida på våra kameler till en utsickts-plats där vi ska fika... eler farao ska fika, eftersom jag har salmonälla så vågar jag inte risckera att kräckas upp de ijen.. särshilt inte med farao.. jag elskar han så<3

jöste, schåppingen visar jag senare, ska bara fotta alla grejor. har bland anat shöpt en jettefin huvudbonad. som kallas fes!!! jettesöt e den.. sen har jag shöpt lite shalar, lite fina scholar, t-shirts och nåra slöjor... visar den ikvell jag låvar!!

ayaa ska sminka meg sen ska mamma smurja in meg med en kräm för jag e aldeles kreftig.. fett knas jö..

men pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0