del ett av schåppingen

ska iväg om sirkus 5 minuter så jag hinner bara visa en del av min schåpping :-)



en schal med elefander



schalar i olika ferger. gröna, råsa, orancha, becha, röda, lila, blå!!



några till schalar: svart, grön brun vit lila råsa röd..



några till schalar i olika färjer..

som vi i vår släckt brukar säja: man kan aldrig ha för myket schalar! och här i egyptien är dom så otrolligt biliga!



en bråch med en egyptisk katt



en truja med arabiskt tryck.. farao sa att det stog i löve egyptien, men några andra sa att det stog "jag är inte terrårist"
non som kan arabiscka som kan översetta?



jag med min nya fes-hattt!! detta ska jag ha på meg idag när jag treffar farao + en tjol!!!

måste rusa.. byye

Kommentarer
Postat av: bengt åke

AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHHA

2008-11-10 @ 01:32:06
URL: http://overdozee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0