DÅLIGA NYHETTER

tjena alla fibulabarn! hur är det med er?
med meg är det aldeles furskeckligt dåligt.
jag har nemligen inte bara salmonälla ...
nu har jag även fått RABIES också :-S kan man ha mer otur??!!!!
en jevla olycksfågel är vad jag är, jag som hade håppats på en kyss
av farao ikvell... får vell se hur de blir me de nu när ja dregglar
skumm hela fucking tiden. om han elskar meg så ska de nog
inte vara några problem men man vet ju aldrig.
kanshe är det avtändande att dreggla skumm?
vad säjer ni? :-/ har ni nogra tips?
ni öndrar såklart hur jag fick den hemska shukdommen rabies.
de va såhär att jag skölle klappa en katt. den hade bara ett öga
och jag tyckte den var fett söt. sen skölle jag mata henni med en
bit sill och då bet den illbattingen meg i handen.
den svöllnade reyält mycket och nu dregglar jag som sakt skum.
morsan är och letar efter nått appotek men
 hur jevla lett är de i EGYPTIEN liksåm?!

andra dåliga nyheten är att min syster pattrisia inte har kommit
tillbaka ennu. haha om hon ej kåmmer snart så kåmmer hon
att missa planet hem... blir nog inte så kul för henni ;-) .
jag öndrar fett mycket var hon är iallafall...
tycker det är fett respäcktlöst av henni att oroa åss så mycket...
så om du läser detta pattrisia så ska du veta att din lilla lek
är inte rolig lengre, den är alltså INTE rolig lengre :-s

senare så kommer fler uppdateringar ;-) pösshey
/ rabies-mickan


en bild på meg och katten som orsakade min rabies.
obs!! denna bild är tagen INNAN tragedin intreffade.. så ni vet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA :(((((((((8

2008-11-10 @ 17:38:46
Postat av: Karin

Jag känner iallafall jättemånga som tänder på dreggel, så du behöver nog inte oroa dig.



Tycker att du är lite taskig mot timmothy eller vad han hette bara..

2008-11-10 @ 19:32:14
URL: http://karismas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0