LiStA

hejheej ijen :-D håppas ni ilade mina tips där nere och att ni får bra anvendning av dom :-)
asso jag låvar att dom fönkar.
nu ska jag lägga in en lista som jag fylde i så ni an lära kenna mej betre. här komer den:


1. När gick du upp idag?
för att jag vile koma i tid till plöget så gik jag upp tidigt: 6!

2. Diamanter eller pärlor?
jag tyker att perlor är vakra om dom liger i mösslor men diemanter är okså okey

3. Senaste filmen du såg på bio
har alldrig varit på bio för att vi har en tevä

4. Favorit-TV- program?
jag gilar: mitt i naturen, båbster, tåm och järry, och en masa mer som till eksempel komädiär.

5. Vad åt du till frukost?
jag åt en ordäntlig frökot beståände av lappskåjs med stekt majs

6. Vad är ditt andranamn?
margot (för att farmor hette så)

7. Din favoritmat?
ojoj de va en klurrig fråga. jag är ju som sakt ett littet matvrak. men jag gilar till eksempel
korvpödding, laxkåjs, takås, spageti med kuttersås ....... med mera

8. Vilken mat gillar du inte?
i law all food :-D

9. Favoritchips?
dom som är jorda av pottattis

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
hits får kits och absolut mjusic

11. Vilken bil kör du?
jag har ingän egen bil men mamma och pappa har en saabel

12. Favoritmacka?
den som är jord av bröd

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
dom som är taskmurtar :-( och dom som rettar mej för jag har snea tender

14. Vilka är dina favoritkläder?
mina hengselbraller med rutiga fickor :-D så fina och trändiga okså :-)

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
jag skule vilja åka till danskmark

16. Favoritklädmärke?
dividäd , pax , taksi, den där bävern. hag har inte råd me pradda och shanel och sånt :-(

17. Var vill du dra dig tillbaka?
i ett snöre

18. Favorittid på dagen?
typ fem över 3 för att de tjenns bra då.

19. Var är du född?
tjäjsarsnitt

20. Vilken är din favoritsport att se på?
körling , rejserbilar , fottboll, tenis .. allt :-D jag är en spårt-shej

21. Coca Cola eller Pepsi?
coca-pep hahahhahahahaahha skåja

22. Fotboll eller ishockey?
fottboll >3

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
jag är en morronöggla hahahahaahah skåja

24. Pedikyr eller manikyr?
jag har ej så longa nagglar så jag veljer ansiktsbehandling

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
ja de har jag faktiskt :-D de komer jag updatera om sennare i blogen min ;-) holl utshik

26. Vad ville du bli när du var liten?
jag ville bli dansare och dälfinskutare, och prinsäsa. jag ska gifta mej med prins fillip :-D

27. Bästa barndomsminnet?
när jag red på en stjärt-land-pånny för fursta gongen i dalarna

28. Varit i Afrika ?
näää de vågar jag inte med alla parasiter och kryp :-(

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
ja när det var hellowin och vi skule gå "bus eller peng" och då var min bror mumije

30. Varit med om en bilolycka?
jag såg en gong när en katt brev påshörd på vägen :-( fast de va en tant som shöde den bilen.

31. Favoritdag i veckan?
alla dagar :-D ingen är den andra lik och de gör dom så spisjella tyker jag. ta vara på livvet vetja!

32. Favoritrestaurant?
pisserian rönt hörnet :-D

33. Favoritblommor?
maskroser. vakra men endå sorjloga på nott sett :-(

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
makdånals

35. Äger du en cykel?
jaa och en sparrk-sykel med för den delen :-D

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
lindekz , h%m , kapall och jina trikåt

37. Läggdags?
inte nu

38. Senaste personen du delade en middag med?
min shära family >3

39. Vad lyssnar du till just nu?
datårns eviga sörrande och en hemlig låt på jotub som jag ska legga in i blogen sen :-)

40. Favorit färg
oranch och grön och lilla och råsa och gul

41. Hur många tatueringar har du?
jag har inga kvar fast jag hade en töggömmitatoäring i såmras på sjinkan :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0