partey-bilder m.m

tja ijen! tenkte biretta lite mer om idag.

furst vaknade jag, hade fett skömma drummar.
typ att det kåm en våg och tog alla mina skor så skölle jag
plåcka upp dom :-S såg att kensa hade drumt nott liknande , kreepy o_O
sen hjorde jag meg en reyäl smurgås med leverpastejen. myms-filli-bunke!
efter det döschade jag. anvende en ny tvål idag, dåftar himellskt (rabarb/havslukt).
sedan staylade jag håret (som i mitt how i do my hair-inlegg),
 det blev fett bra idag ;-)

ungifär klåckan 7 mötte jag öpp jessika på stan.
vi drog till hemshöp och kirrade lite greys.
sen blev det för-kröck hemma hos jessica med eppel-sider och ost-krokar.
vi kröckade vell i en sisådär 2 timmar, tills de var daks att dra på den riktiga fästen.
ni vet ju vad som hende där (om inte, läs furra inlegget)
vi stack hem ijen rett snabbt för det var fett misslykat plöss att
jessika hade fett ont i näsan :-S här är 2 bilder från ikvell:


BÅTTEN ÖPP!!!!!!!!! ;-) några venninor och jag i föll fart med att svepa shåtten.



jag och några hunkar på dansgolvet, jag röjde för fölla möggar!!


det var allt för nu, kanshe öppdaterar senare :-) pösshey

Kommentarer
Postat av: soffan

O HERREGUD VA ROLIGT HAHAHAHHAHAH

2008-12-06 @ 01:49:50
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du hade olika kläder på dig då, gick du och bytte om i mellanåt eller ? du är så patetisk

2008-12-06 @ 02:09:52
Postat av: MIKAÄLA

ja de gjorde jag, jag spillde ju på mina fursta :-S har du problem med det eller?

2008-12-06 @ 02:43:50
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehe sött

2008-12-06 @ 13:49:48
Postat av: Anonym

vad heter veninorna?

2009-01-03 @ 22:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0