ÖPPE-SITTARE-KVELLEN IDAG DÅ

ja ni läste rett, det är bingo-låtto jag menar.. tyverr kåstar en bingo-låttte 50 och jag hade bara 25 kroner så de blev till att jag  fick gjöra meg en egen lått.. jettteeee supperdupper fin vart den :-)

har fått bingo 5 gånger redan :-) har bland anat vunnit en resa till mecksico,
50000 kroner i kontant, matglädje på 20 tusen, kläder till hela familjen för
10000 kroner och sen en ny bingo-låtte..

jag kaanshe kan dela ut nått i blåggen om ni vill.. ??

vad gör ni ikvell då? schilla låss eller??? de ska jag göra.. men nu är recklamen slut
så nu ska jag fortsetta kolla på tv, jag öppdaterar sen ;-) bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

GOD JUL MIKKÄN! :D

2008-12-25 @ 20:09:10
Postat av: Anonym

della utt den der jevlla låtten so vi for se at du facktist har jort en låtte!

2009-01-03 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0