MISLYKAT PARTEY

hey.. kom nyss hem. drog på fäst. det va fett mislykat eftersom de kåmm en kille som slog ner en kille sen stack han :-s

fätt omogät. ajna och allt kåm :-s särrijöst alltso.. jag blev fett lack och jick till attak!

jag slog ner min kåmpis jessicka från fibula.. hon fick näsblodet i näsan :-S

SORRIE JESSICKA..


furrästen har inte pattrisia kåmmit hem ennu och hon har itne  hört av seg. PATTRISIA, DU LÄSER SÄCKERT DETTA, ISOFALL SÅ SKA JAG HELSA ATT DU FÅR INGA JULKLAPAR OM DU INTE KÅMER HEM!!!


JÖSTE!! Jag har fott ett nyt skall till min mobil, såhär ser de ut :



det är det i röda i hörnät.. fett snygt!!! här på bilden e altso min samling, jag burjar få rett monga nu..
vilket är era favårit av mina skall?


öppdatterar snart mera med en partey bild

Kommentarer
Postat av: soffan

HAAAAAAAAAAAHAHAHH !

2008-12-06 @ 01:50:46
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Matilda

den ljusblå var snygg ;)

2008-12-06 @ 16:13:30
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0