min kvell

hey alla! furlåt för den dåliga öppdateringen.
jag vet att jag har varit lite åff den senaste tiden men
jag håppas att ni kan furlåta meg??!! <3

ikvell blir det inget partey för min del.
jag va ju som sakt på kissys fest igår och de sög ju som bara den!!!!!!!! :-S
det liksåm började med att det var fett dött med kass music.
sen bah blev en shej drågad och kissy stack därifrån :-S
liiiiiiiite misstenksamt där kissy .... :-/
iallafall så var det ingen lyckad kvell om man sejer så..

ikvell har jag däremot kållat på herry påtter på TV.
fifan va spenande det va!!! herry är fett söt :-$
jag har också kåpplat av med ett fotbad lite tidigare idag.
(de behövdes eftersåm att jag hade högklakade skor igår.)
jag anvende min nya tvål som dåftar mint/rabarb.
jag har värkligen fasnat för rabarber kan jag tala om hehe.
nu löktar mina futter sten-gått!!! tillåmed oloff sa det.

ska ladda upp gårdagens aotfitt snart :-) pösshey




Kommentarer
Postat av: zåfi

hahahah hur kom du in på festen? är det inte 18års gräns...men du ser ju äldre ut..så det spelar ingen roll;D

2008-12-20 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0