min helj

ska biretta lite om heljen.

lurdagen spenderades med alla fibula-barnen. vi bakade som sakt
jul-goddis. jag hjorde några marsipan-grisar och vi stekte kneck ockso.
asso vi stekte för dom blir fett myket godare då. REKOMENDERAR DET STARRKT!!

sen när vi ståppa dom i öngen så satt jag utanför och kikade in
på alla godsaker med en förväntansföll blick. det var så jevla spennande
att se marsipangrisarna svöllna upp. jag hade iallafall fett kul denna lurdag :-)

idag tog jag det litte löngnare, blev vell ett parti fia med oloff :-)
sen visade jag hånåm mina talanger i löftgitarr.
han blev rett imponerad.

sedan klåckan åtta kollade jag på "svenska jeltar" på kanall 3.
fy sjötton va modiga mennishor de finns alltso!! asso jag är också
det men jag var inte med i programmet så ni vet.
och mark levergåd som var prågramledare va så jeffla söt med sin dialeckt.
fick en liiiiiten chendis-krush på hånåm men synd att han är smygbög ....
och synd att jag har 2 påjkvenner redan (timothy och farao)

nu ska jag inte blågga mer idag, bye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"marsipangrisarna svöllna upp" hahahahahh!=)

lägg ut bilder sen nästan gång du bloggar..du är så otroligt vacker

2008-12-14 @ 23:33:42
Postat av: MIKAÄLA

man takar :-) bara för din sköll

2008-12-15 @ 01:10:14
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-12-15 @ 01:16:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lisa Lind=)

Cool blogg :D

2008-12-16 @ 07:46:54
URL: http://nogg.se/liddo
Postat av: Lisa Lind=)

Du med :) gillar tomtarna ;D

2008-12-16 @ 15:00:30
URL: http://nogg.se/liddo
Postat av: Soffan

jag pallar inte va snäll mot dej längre

alla vet att du är en jävla ensamgubbe

så jävla patetisk du är

gå till farao eller timothy och gråt din jävla hatade otrogna hora

2009-01-03 @ 22:14:06
Postat av: Igor

jag tycker som soffan din jävla gubbe

2009-01-03 @ 22:16:32
Postat av: eskil

håller med, gå och dränk dig själv eller skaffa ett liv gubbjävel

2009-01-03 @ 22:17:42
Postat av: Anna

håller med dom andra, fan vad taskig du är mot alla som faktiskt har dyslexi, jävla gubbe!

2009-01-03 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0