MIKAÄLAS UNSKELISTA



  • TJA IJEN!! jag ber om ursekt för indi-pricken där uppe men den går inte att sudda bort.
    iallafall... det burjar nerma sej julaftån och vi vet ju alla vad det innebär?! 
    JUST DET, att skriva unskelistor. det är bland det roligaste man kan jöra nu i juletiden.
    sjelvklart har jag hjort en, här är den:

    1. en platt datår-sherm
    2. ett par tjåcka strömpor
    3. nidändo vi
    4. kryddbörkar med fina munster på
    5. en blåckflujt + läkshoner
    6. alla herry påtter-buckerna + filmerna
    7. banjo
    9. en till kattönge
    10. pängar så jag kan sjenka till africka
    11. en truja med en flagga på
    12. prisentkort på lindäks
    13. jöstin timmerleyk´s senaste skiva
    14. en natt med mark levergåd
    15. en bråsch med en trållslenda på
    16. ett par reyäla vinter-deck
    17. önderkläder med snoppen på (hönden)
    18. en vibrator (helst i göld)
    19. att det blir fred i sverijet
    20. några nya akvariefiskar (RIP elviss och moly)
    21. en till påjkven...
    22. en hasch-pipa
    23. en fet jävla klåcka med oldschool touch
    24. en affro-kamm
    25. en vitlöks-präss
    26. två smör-byttor
    27. en tavla med en egg-planta på
    28. lapptecke
    29. finska-läkshoner
    30. en resa till egyptien
    31. the sims meyking madgick
    32. prisänt kort på ica + kånsum
    33. en porrig drekt i läder
    34. en dag på spa
    35. att alla på hela jorden får leva lyckliga utan redsla och oro inför mårgåndagen



    jaa..listan kan göras long :-) här va en tiondel av den iallefall.
    oloff, mamma, pappa, alla mina andra sysskon och mina venner, om jag inte får detta så blir jag ricktigt jevla besviken. och barra så ni vet så kåmmer jag inte shöpa nått till er då!!!
    plöss att jag kåmmer låska i er mat då när ni inte ser...



    passa er jevligt noga. PEASE AOT!!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar mig också ungefär samma saker... Ska du skicka över något till Farao?



PS; det var ganska länge sen man såg Timothy i bloggen? har ni gjort slut?

2008-12-17 @ 21:45:55
Postat av: soffan

HAHAHA EN NATT MED MARK LEVERGÅRD ELLER VAFAN HAN HETER

HAHAHAAH



håller med din sista önskan, bra där MIKAÄLA! :D'

kram och godnatt<3

2008-12-17 @ 22:40:13
Postat av: Anonym

ofta du kan stava till oldschool touch, men inte till "mig"!

alla tror typ att du är en liten tjej med stavningsproblem, men det är helt jävla uppenbart att du är en jävla gubbe!

2008-12-19 @ 21:06:14
Postat av: dssdgswd

mark levergård? det var inte ens kul! skaffa ett liv!

2008-12-19 @ 21:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0