lite informashon

har fått en del frågor om timothy. tenkte klar-jöra detta för alla:

vi är fortfarande ihopp!!!! vi är alltso fortfarande ihopp!!!
faktum är att vi ska treffas på lovet <3
och JA, jag är även ihopp med farao som bor i egyptien.
vi ska också kanske treffas på lovet, jag tror jag ska dra dit på en weekend.
som jag tidigare sagt så är timothy blind på båda ögonen så han kan INTE
läsa min blågg så han vet derfur inte om att jag är ihopp med farao ockso.
perfeckt <3 har även spanat in en till kille, men mer om det nån annan gång
för nu ska jag såva, bye :-D


ps. fick en massa tack-meyl angående "MIKAÄLA tipsar".
kul att ni jillade det hihi.

Kommentarer
Postat av: soffan

men mickan..det e ju taskigt att du behandlar dina pojkvänner på det viset:( tänk om dom gjorde så mot dig:(

2008-12-18 @ 20:08:31
Postat av: MIKAÄLA

men jag vet att dom aldrig skulle göra såå för dom elskar meg<3

2008-12-18 @ 22:23:21
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0