juldaggen!!!

hey,,, som vissa av er kanshe inte vet så va de julaftån igår, och jag fick massor av prisänter av mina fureldrar. tack beybs<3

ska visa och biretta vad jag har fått senare idag eller imöra.. för jöst nu årkar jag värkligen inte.. imöra så ska jag till nåra släcktingar inne i stan med min family ock så.. vi ska väl sheeka lite gåtte-mat sen bara schilla.. fast innan de ska jag till stan och köpa fursenade julklapar till alla mina fibula venner, och min family och så på mällandaggs rean, eftersåm jag inte hade råd att köpa nu innan jul..

nott tipps va man kan köpa till sina fureldrar, till sina syscon och till slektingar och till sina fibula-venner.???

sacknar facktiskt fibula så otrolligt myket... och JÖSTE! på lördag ska jag treffa timothy... de va ett tag sen!! sen några dagar efter de ska jag ta en tripp ner till egyptien och hellsa på farao och hans family.. låter de inte önderbarrt?? sen efter de fuljer han med hem till meg i några dagar, och eftersom låvet e kårt så kommer han få vara med i fibula 2 daga :-) supper dupper skåj.. sen tar han flygget hem.. låter de inte ünderbart???

jag ska alltso treffa båda mina påjkvenner på låvet...

ayya ska schilla och kålla på tv nu.. smsa!!! YUO KNOW MY NUMMBER

Kommentarer
Postat av: A.

Hahah ofta att du har dysleksi..Så kan man iaf stava till sitt eget namn XD

2008-12-28 @ 16:06:08
URL: http://noordhs.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

eeeh jaa kan vell stava någorlönda

2008-12-28 @ 16:07:52
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg har blivit tråkig =/ Förut var den rolig, men nu..

2009-01-03 @ 17:26:52
Postat av: Anonym

Va fann ärr fibulla-vener??

2009-01-03 @ 21:53:05
Postat av: osfij

Va fann ärr fibulla-vener??

2009-01-03 @ 21:56:21
Postat av: Anonym

Seriöst, är du otrogen, din jävel???

2009-01-03 @ 21:59:15
Postat av: Anonym

Alltså jag är förvirrad ;s Vadå julafton ?? :o

Ajaa, men jag älskar din blogg :D uppdatera mera ? :DDD :DDDDDDDD :DDDDDD

2009-12-06 @ 15:09:59
Postat av: Anonym

Halo snela :((((( ÖUPDATÄRA MERA!!!!

ÖUPDATERA MERA !!!!!!! JAG KOMER PRÖTESTÄRA ANARSH !!!!!! DU -> ÖUPDATERAA NU NU NU !!!!!! SNELA RARA MIKÄLAAA (L)(L) JAG LÅÅVAR JAG KOMER AT LESA MERA UT AV DIN BLÖG :))))))) DU KAN LITTA PÅ MEY :) <33 pyss, btw jag har oksu dysleksi ;(( fät-jub me dä asu :(

men tur at man kan tala!! anarsh vure det riktitt dolit :// jag vet hur du shener deg ! :( men jag fins !! kum ihåg dä MIKAÄLA! (L):*

2009-12-06 @ 19:02:21
Postat av: Anonym

Halo snela :((((( ÖUPDATÄRA MERA!!!!

ÖUPDATERA MERA !!!!!!! JAG KOMER PRÖTESTÄRA ANARSH !!!!!! DU -> ÖUPDATERAA NU NU NU !!!!!! SNELA RARA MIKÄLAAA (L)(L) JAG LÅÅVAR JAG KOMER AT LESA MERA UT AV DIN BLÖG :))))))) DU KAN LITTA PÅ MEY :) <33 pyss, btw jag har oksu dysleksi ;(( fät-jub me dä asu :(

men tur at man kan tala!! anarsh vure det riktitt dolit :// jag vet hur du shener deg ! :( men jag fins !! kum ihåg dä MIKAÄLA! (L):*

2009-12-06 @ 19:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0