julavsluttning

hej, och jaa ni läste rett, jag sjungde solo på avsluttningen. de gick bra tills ett röttet egg kom uppflygande mot meg..

jaa ni läste rett, det var pattrick som var i farten.. han hade alltso magge att kasta ett röttet egg på meg :o det e shuuukt ... han som jag kenner så bra (jo jag e medveten om att han har en del fel, assberger bland annat) men jag trode alldrig han skölle göra nått sånt mot meg när jag stog på csenen och sjungde som best...

furesten så sjungde jag låten med tomas di-leva, denhär vem ska jag tro på tro på tro på när, tro på när allt går så säär,,, ni vet den?? ska höra med mina fääns på fibula om non filmade meg kanshe.. men licksom vem vill inte ha meg på film?? så non borde ha fillmat...

nu ska jag gå och äta en kremig lappskåjjs... ha det bra!!! ha ett gött låv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0