HOW I DO MY HAIR

tjenare ijen allihopa!
jag har spanat in några "how i do my hair"-videosar
på jutubbe och bistemt meg för att jöra nogot liknande
för monga har frågat meg hur jag får det så snyggt.
jag ska alltso inte filma. jag ska bara biretta hur jag jör.
here we go:


1. döscha. döscha även håret. tvetta med swartkopp-shampo och ballsam.
2. torka inte håret. torka alltså INTE håret. vrid bara ur det lite så det ej dråppar.
3. ta en bårste och bårsta håret i en mittbena. det vill seja att benan är i mitten.
4. ta en kam. kamma håret så det blir rakare än det var innan. ta vatten på
kammen för besta effekt, även om håret redan är blött.
5. legg håret bakom öronen. veldigt praktiskt för då bihöver man inga
hårspenen pluss att det är snyggt.
6. ta hår-sprej och spreja över hela hövvet tills varenda hårstrå ligger platt.
7. kamma mer. med vatten även denna gong.
8. ta vax i det håret du har bakåm öronen och gör det lite lett utåtstående för ökad volym.
9. mer sprej
10. vill du vara ekstra fin så ska du setta i en rosätt var du vill i håret.

sen är det klart. nu har du en aldeles urmerkt frisyr till både vardags och till fäst :-)



framifron - från sidan - backifron

och ja jag vet att min hårferj ser jusare ut på en av bilderna
men min kamera är gamal och råstig.. ska få en ny i julklap :-)


LYCKA TILL NU ALLA !!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: soffan

bra tips mickan. ska testa nu, hoppas jag blir snygg i vattenkammad/vaxad mittbena

2008-12-05 @ 00:32:01
URL: http://overdozee.blogg.se/
Postat av: Anonym

va söt du är mikaäla :D. vad heter du i efternamn? megshelv?? väldigt snyggt tips! funkar det för långt hår?! puss. <3

2009-05-14 @ 15:16:12
Postat av: qwerty

HQAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA så du ser alltså ut som den där ritade tjejen? XD

2009-05-26 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0