hey, tisdagg!!!

jag är väl medvetän om att jag ej har öppdatterat så verst bra på sista tiden, men ja, jag har mina anledningar om man säjer så..

jag har jö låvat att legga in lite bilder men jag tappa min kamera i toalätten :'-( men jag ska nog kanshe satsa på en sonhär "diggital-kamera" istellet för engongskameror som jag sedan skannar in i datan.. eller vad tycker ni???
är dessa "diggital-kameror" bra?? föngerar dom som dom ska?

ikvell ska jag kolla på julkalendern och öppna löcka nummer 16 :-) super skåj.. det var ju såå spennande sist.. elelr va säjer ni ? furesten har jag råkat chäkat upp min schoklad-kalendär :-( så om non av er skulle könna tenka er att skänka en till meg så meyla meg på [email protected]

det var allt för nu men jag låvar att öppdattera igen idag med en kul sak efter julkalendärn

Kommentarer
Postat av: matilda

digitalkamera är bäst. skaffa en canon D90, visserligen dyr men ändå : D

2008-12-16 @ 18:30:13
URL: http://punkfeber.blogg.se/
Postat av: soffan

HAHAHAHAHHA! du får mig alltid att skratta =)

tyvärr har jag också ätit upp min chokladkalender..annars skulle jag skänkt den till dig... :)

2008-12-16 @ 19:10:47
Postat av: MIKAÄLA

tack endo soffan, du är min ven<3

2008-12-16 @ 19:11:47
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0