hey och sårrie

ursäckta min ussla öppdattering idag men jag har hafft föllt upp med att göra skylltar till mitt nya företag :-) jag har en kennsla av att de kåmmer gå fett bra och vi kåmmer käna fett mycket pengar på vårat företag.

för er som inte har läst så ska vi starta ett företag med free huggs för 20 kroner :-)

ni kan fortfarande anmäla er som inträsserade av att jåbba med oss i vårat företag, glum inte de!! meyla eller skriv en kåmmentar..


har facktist inte så mykce att skriva jöst nu men jag bjuder på en fett bra låt



han e grymt bra denhär graben'!! han e så snygg tyker jag okso..

tur att farao inte furstår svänska ;-)

men farao är altid numer 1 för meg så ni vet!!!



hahah dena e fett skåj med ett annat slut på låten, jag kan inte sluta skrata tråtts att han e så snyg och de e synd om han1!!!

aja nu ska jag slutta skriva allt detta onödiga shit, men jag öppdatterar senare . bye bitshes..

Kommentarer
Postat av: soffan

HAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA

2008-12-05 @ 00:36:14
URL: http://overdozee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0