heey..

vad hender ikvel? shelv e jag backis men jag och jessicka ska nog endo på parteey..

vi har vart på ica ijen och shöpt eppel sider och ost-krockar :-) så nu blir de förkröck.. så om non är sugen på förkröckarfest hoss meg så slå en pling, yuo know my nummber!

ska ta med cameran även idag så de blir lite picks när jag kåmmer hem, och shelvklart kanske jag kan mobilbloga ockso. tror ni det fönkar om man har en sondär nåckia 3310 ? jag har furästen byttit till mitt nya skall på min mobbe ockso! fett snyg e den..


ijallafall ska jag mejka mej nu ;-) med mitt nya mejk upp!! kan ge er lite sminck tipps sen? oki fatat oki?

öppdatterar minst än gong till innan vi drar till parteey

pus mina shära läsaere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0