GÅRDAGENS AUTFITT

here it is:




som ni säkert vet så var det dresskåde röd!!
derfur har jag matchat alla mina kläder i olika nyanser av rött!
och checka in skorna!!! hur heftiga var inte dom va? :-D
versta mördar-heelsen!!!!! fick dom av mitt crew som en tidig julklapp, thfanks<3

många öndrar hur jag kåm in på festen då det var 18-års-oldersgrens.
jo de är såhär att kissy bjöd meg och lät meg komma in gratis.
de va nog bara för att hon kasta en sten i hövvet på meg förut och hon ville
vell att jag skulle furlåta henne. plöss att jag ser äldre ut än vad jag är ;-)
som zåfi-darling sa <3

jaja bye

Kommentarer
Postat av: soffan

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.....

fan va sexig=)

2008-12-20 @ 21:51:06
Postat av: Anonym

hörde att kissies fest sög.. :/ stämde det?

2008-12-20 @ 23:14:51
Postat av: MIKAÄLA

ja de hjorde den tuverr :-/

2008-12-21 @ 00:42:08
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0