festingarna

jag fick ju som sakt 2 festingar idag.
en i bukhålan och en i bihålan. fett obehagligt var det :-S
jag vet inte riktikt hur dom kom dit men jag tror det var när jag
luktade på en kaktus som fanns i fibula, den luktade fett gått BTW!
typ lite syrligt men endå salt. men jaja, back to da festing'z .
jag gick till skolshötaren ingär-lisä som sakt och hon öndersökte meg.
sen kånstaterade hon att jag hade fått 2 festingar.
då tjende jag hur tårarna var påväg, har aldrig varit så jevla redd förut.
hon tog fram en tång och tog ut den fursta festingen ur bihålan.
jag skrek som en stucken gris. sen sövde hon meg med gas och
plåckade sedan ut den sista festingen ur bukhålan. sen när jag vaknade
tjendes det fett bra :-) jag fick behålla festingarna i en liten börk :-) fett söta.

det var det. bye mina elsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0