ett unskemål

fick unskemål om att uppdattera. hahaha täcken på att ni bryr er om meg när jag inte öppdatterar<3 så pöss till er<3

har inte hjort så mycket idag. bara vart och kållat på matsch i röllstolsbascket.. mellan lagen kårparnas if och the badders... (baddarna på svänska för er som ej kan ängelska)

det va fett spännande och jag hade med meg lite påmpåms som jag hejade på kårparna med. stellningen blev tillsist att kårparna vann med 25-22 fett jemt var det!!

imårgån blir det lucce-vaka. skall vara öppe hela natten med min venner från fibula!! vi ska ha fett skåj!! vi har bistemt oss för att leka hela-havet-stårmar och zappa rönt på teven hela natten!!! låter det inte skåj??

och mina planer till lurdagen är väl att kröcka ;-) man kan alldrig få nog av eppel-sider moste jag säja.

nåå.. vad är era planer för heljen?? ska ni också lucce-vaka??

imårgon på fibula ska vi julpyssla och backa masor av jul-goddis eftersåm det är lusia på lördag. ska bli fett skåj det och jag LÅVAR att fotta lite!!! ska ta med meg min sista engongskamera som jag har hemma jöst nu, sen blir det  till att unska sig nya i jul-klap..

vad unskar ni er i jul-klap?

wäll.. det var vell allt!

ha det bra så uppdatterar jag imöra!!!


pus och kram - fibulabarn<3

Kommentarer
Postat av: soffan

hhehehe är du fortfarande tillsammans me timothy?...alltså både farao och timothy ?=) is¨ånna fall kan du väl skriva lite om era förhållanden ?=)

2008-12-11 @ 23:53:10
Postat av: Anna

Hahaha! Detta var det roligaste inlägget på länge =) Ha en bra helg!

2008-12-12 @ 22:44:19
Postat av: Anonym

men öppdatera mera! :'(

love från din största beundrare

2008-12-13 @ 21:06:08
Postat av: Anonym

Postat av:

men öppdatera mera! :'(

love från din största beundrare



2008-12-13 @ 21:06:08

--------------------------



hahahah tabbe ! du skrev 'öppdatera' som hon fibula brukar göra. asså vi vet att du kan stava du har inte dyseleksi.

2008-12-13 @ 22:20:44
Postat av: MIKAÄLA

vad snakar du om?

2008-12-14 @ 01:39:19
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0