ETT NYT "FÖRETAG"

heey,,, jag har en stråålande ideé med jessicka från fibula och margot och 2 till från fibula om ett nyt företag för att skaffa ihåpp lite kasch! jag furstår att ni är veldigt spenda på detta och derfur ska jag inte hålla er på spenn.. utan jag tengte biretta redan nu!!

såhär är våran ideé: vi tengkte schöpa in lite matärial till att göra skylltar med täxten "free huggs". Sen går vi rönt på stan på platan och ger alla mujliga menishor kramar för endast 20 kroner!!! det e helt suväränt biligt ju för lite kramar!! så vi kåmmer alltso dela ut kramar på stan för endast 20 kroner!! och vi har ett erbjudande.. från dagen vi startar vårat företag tills årsskifftet tengte vi endast ta 17 kroner per kram.. låter inte det bra?? så ni får alltso biligar kramar fram tills 2009!!!! KANNON ERBJUDDANDE!



här är en videå om nott licknande!




här med! en svänsk film ;-)


låter dätta intresangt?? vill du kanskä bli anstelld?? SKRIV EN KÅMMENTARR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle kunna tänka mig att ställa upp.

2008-12-01 @ 23:01:27
Postat av: MIKAÄLA

bra :-) hör av deg på msn eller i meyl, [email protected]

2008-12-01 @ 23:16:18
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0