heej

jag har skafat emesenen : [email protected]
då kan ni meyla meg och adda meg på emesen. så kan vi snacka lajv ;-)

har burjat i fibula idag ijen efter såmmarlåvet. det var kul att treffa alla kamratter och spesiell lärare. vi har fott en ny killen i klassen. han heter pattrick. han har assbergerssyndrom. han blev arj på meg när jag kastade suddet i hans backhövve. han jaggade meg genom hela fibula sen stengde han in meg i ett littet grupprum så satt jag där inne i ensamheten och grät tills fröken kom och tog bort pattrik och sedan plåstrade om meg.
varfur jag just valde att kasta suddet i pattricks skalle var derfur jag trodde att han skule upskatta ett littet skemt.
vad har vi nu lärt os av deta? - jo att man ska inte skojja om att kasta saker i folks hövven. det kan bli till blodigt alvar.

sorie pattrick!!

tenkte nu bjudda på en låt.



gröppen style har jort dena låten till meg och min ex-boyfränd tony. vi trefades på en fibulakörs.

söt va?<343444

addaa meg på emesenen.

pössar<333333332222221!!!!1111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0