HÅME SWETT HÅME

hemma och bäck on träck.. har vatt på filmkvell hos en pålare.. fet kul var det.. sory för dolig uppdattering idag men det är ju tråtts allt lurdag. elller hur? hehe.. några som va med på filmkvellen va kensa, blondabella, mina vener martinna, evelinna. amir skule koma ockso men han hade snöbblat på en hund så han hann aldrig koma :'-( stakare.. vi såg världens besta film, nemligen POWERPUFF PINGLÅRNA ÅTERVENDER!!! heheh den va fet spenade och bra.. den får en 4 av 5 mujliga.. rekåmenderar verkligen..

kensa ringde senare dit nadja och mire, så kom dom så lysna vi på TÅKIJO HOTELL<33 så fet bra. jag ska åka med nadja, mire och kensa på en TÅKIJO HOTELL resa sen :-):-) troligtvis till spanien, annars kanske de blir tûskland eller nott.. ska bli SÅÅ kul<333 kensa gav mig en egendesajnad tåkijo hotell truja.. så fin<33

har inte så myket att skriva men IMORGÅN lovar jag att updattera mera.. men jag ska till stan imorgån och kola på NRJ in the park.. VILL NON SES SÅ ADDA MEY PÅ MSN: [email protected]

det var alt för idag, sori för detta :( bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0