FYFASEN

JAG MOSTE BARA FÅ SKRIVA UT MINA SHENSLOR HÄR!!! ATT VISA FURBASKADE MENISHOR INTE HAR NÅGRA HJERTAN KAN JAG INTE FÖRSTÅ! HUR KAN NI FÅ FÖR ER ATT MOBA MIG BARA FÖR ATT JAG INTE STAVAR SOM EN PLÖGGHEST!!!?? HUR SKULLE NI SHELVA KENNA ER OM NI BLEV RETADE VARJE DAG I DIN EGNA BLOG DESUTOM!!!??? HERRE GUD SEJER JAG BARA.

ursäckta mey men jag burjar truttna på detta... det är inte kul als. tenk om jag skule retas med er för ni kanske till exempel har en stor påtatisnäsa eller för att ni ritar dåligt tillexempel? skulle det kennas bra eller? jag holler faksit på att furbettra min stavning men som jag skrev tidigare idag så kommer det gå i små steg sackta men säckert. sen slutar det hela med att jag tar över världen med min blog. den är UNIK och bra!! så ta vara på det istelet för att klanka ner på meg bara för jag stavar som en kratta i visa sammanhäng.

så LÄS deta noga nu och FÖRSTO!!! FÖRSTO att jag lider av dyselexcksi och inte vilken som HÄLLST utan EXTREAM duselexcksi..

tack till er som står på er för min sköll och alltid ffinns där. ada mig även på emesen och meyla!! [email protected]

Kommentarer
Postat av: Duck

Hahah, lätt den bästa bloggen jag någonsin läst.

Kämpa på!

2008-08-24 @ 22:32:53
URL: http://fckadck.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah jag dör. om man har dyslexi skulle det aldrig falla in att skriva blogg o blotta stavning inför hela världen

2009-05-26 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0