5 SANINGAR OM MEG SHELV.

jag blev utmanad av en anan blogare (cludios, kissys ven) att jag skule skriva 5 saningar om meg shelv så här har ni, läs noga det blir intresangt ;-)

1. jag har tvongstankar, jag moste bla. snörra på knaparna på spisen/ögnen varje mårgon innan jag går till fibula skolan.
2. jag har endast en näsbårre. jag vet inte vad som jick fel men jag har tuvär bara 1 stor i mitten istället för 2 små.
3. jag har altid velat åka till skärrgorden och fiska kreftor som jag sedan ska beholla i en liten ask.
4. jag föddes med simhud mellan tårna och toffsar på öronen. men på senare dagar har det furbettrats.
5. jag har gott i monga sproter. till exempel bowling, orijentering, kricket, boule, ridning, och karatte.

hopas det var intresangt läsning för er ;-)

jag utmanar er alla som vill! om ni antar utmaningen skriv det i en kåmentarr så jag kan kika på era saningar om er shelva sen. hihi. jag ska visa min schopping senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0