1000 FURLÅT

altso, jag vet att jag har vart ett svin som öppdaterar så doligt.. men jag mor inte så bra från insidenten igår. jag var ju som sakt på NRJ, och då var det en man i 20 års åldern som rörde mej.. JA  ni läste rett, PÅ RUMPAN :o de furstörde hela dagen för meg... altso jag har nog aldrig mott såhär dåligt. inat låg jag vaken och stirade öpp i taket, men nu när jag skriver detta kenner jag tårarna brenna innanför ögånen.. har ni nongong kent lika?

iallafall så blev de bettre när amir och kensa trustade meg.. dom satt och höll om meg och sa att allting kommer årdna sig.


ijallafall ska jag hem till kensa ikvell.. vi ska umgås och ha kull.. vi ska ha tema, vi ska va fjårttisar aso.. det blir nog jag, kensa, amir, nadja, mirre, dilay, teo och några fler, bland anat mika.. ska nog legga upp lite bilder från det senare, nu ska jag keka kuttersås med spagetty..

vi hurs!!!<3

Kommentarer
Postat av: Ghostfriend

AAmen sötis det var ju bara jag var inte ledsen.. Kenxa å amir var ju aldrig på Nrj haha du är bäst.

2008-08-31 @ 13:44:25
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0