heejsan

hellow alihoppa!
idag har jag varitt i skollan. jag hadde furst mate och svänska. sen blev det lunsh och sen efter lunsh-rasten hadde vi fysick sen avslutaddes dagen med jumpa.

litte senare idag ska jag åcka till centrum med min mamma och min kussin. Min kussin heter Elinor. Hon bor utanför min stad så jag bruckar inte trefa henni så ofta. men idag ska hon ta busen in till stan.

idag tenkte jag även legga in en dagens bild, här komer den:

image2

altso en bild på Ryan schekler. varför jag just vallde den här bilden är för at jag tyker han är så supper dupper snyg! kola bara på hans lende! altso vilka tender han har, dom licknar en strålande sol. så swety är han.

nu ska jag kola i sparbösan min efter några slantar till centrum. vi ses senare! jag kanske kan visa vad jag har schöpt då.

/ cindirella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0