DOLIG UPDATERNING!

hello everyboddy!

sorry duds för dolig updaterning! jag har nemligen vart förferligt sjuck dom senaste daggarna. jag har spyt och haft febern! men nu är jag på betringsväggen och liger inte däkad i sengen iallefalle som jag jort igår.

idagg harr jag altso varitt hema fron skolan. jag har kolat på tv och filmer och sovit och lysnat på musick. på tv såg jag bland anat andra avvenyn. och någgra filmer jag kola på var: 13 snart 30, a lott like löve och häry poter! jag har även lysnat på en skiva med blandade låtar på och kolat på mtv. nu skal jag dela med mig av lite bilder och några bra låtar jag jilar. enyoy!!!!! ;-D

image10

hamze i andra avenyn!!!!! han e så snyck!!!!<333343 synd att han ska bli uttvisad snart så han ej kan vara med och spela in mer filmer i andra avenyn!1

image11

kim! ett riktit boxxar profs i boxing! han heter jonas banane på riktig!<333 sötizz




en bra låt som jag fik av min kussin i stkhlm!! han e 18 år min kussin!

image12

filmen treton snartt treti som jag sog idagg!



nu ska jag fursöka eta lite utan at spy up det, vi får se hurr de gårr! jag updaterar hur de gik lite senare:)
pusar!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack du :)
andra avenyn är bäst!

2008-04-14 @ 16:14:28
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: -

dendär filmen e bra , visst? =))))

2009-06-16 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0