hemma från plögget

hey alla! har nyss kommit hem från plögget. var en rett så lång (med soklart rolig) dag idag. nu undrar ni säkert varfur det var roligt, och det var bara för att det burjade en ny tjej i klassen idag. hon heter nevishka och är fradrujas syster, minns ni henne? annars kan ni läsa HÄR och HÄR. när jag sov över hos fradruja förut så knyckte jag ju en massa smycken av hennes mamma, men det ni inte vet är att jag även passade på att knycka lite kläder. just idag hade jag en av kjolarna jag tog och det var bara sååå kul när nevishka kom fram till meg och sa "oj vilken mangnifik kjol, jag har också en sån" , men i sjelva värket så är det ju jag som har hennes kjol hahahaahahahahah alltso ni kan nog inte fatta hur myket jag skratade. sen sa hon det som fick det att brista för meg. hon sa "men bara det att min gammelmormor sydde den kjolen till meg innan hon dog så jag öndrar hur du kan ha en likadan". alltso jag bokstaven talat låg ner och skrek av skratt. det sprutade tårar åt alla holl och kanter för jag skrata så myket. rolig dag va? :-)

ps. de kommer en dagens aoutfitt senare!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0