hemma hos fradruja

hey alla! sitter hemma hos min ven fradruja. visst har hon ett specjellt namn? hon är nemnligen utlänning. vi har precis avsluttat våran kvellsmat, det blev dollma. en utländsk matrett som vi åt på golvet i hennes varagsrum. lite fattigt tycker jag, att ej ha stolar och bord alltso men aya, alla är ju inte lika lykligt låttade som min familj. det är sånt här som får oss menniskor att vilja rusta på sverijedemokraterna. är det värkligen akseptabelt ett bli hembjuden på kvellsmat, och sedan får man sitta och äta på golvet? nej fy, det var fursta och sista gången jag satte min fot hemma hos fradruja. ska dock sova över här inatt för fradruja är ny i min klass och jag har utsetts som klass-fadder. det betyder att jag moste ta hand om henne dom fursta dagarna. berettar mer om min natt här imorgon. pöss, vi måste såva nu <3 bye läsarna mina.

en bild på dollma, det vi åt, vidrigt va? :-P


Kommentarer
Postat av: LinDISS

Hej! Ville bara säga Jätte rolig (och intressant) blogg du har! Fast du verkar lite efterbliven tycker jag.. varför är du föraktfull mot dina vänner och deras familj?

2010-09-02 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0