natten hos fradruja

hey alla, eller salam ala merhaba, som fradruja skulle ha sagt. jag överlevde natten hos fradruja som ni merker men som sagt så setter jag aldrig nånsin min fot i den lägenheten igen. fyfan, mardrummar för livet. dom har ju såklart inte råd med stor lägenhet så det fanns inte rum för nån extra-seng för mej. därfur hade dom lagt lite bambu och banan-blad på golvet, där fick jag sova. så jevla respektlöst. fattar ej hur man kan komma till sverije och krenka mej sådär? jag är ÄKTA SVENSK, jag är värd mer än att sova på blad. när fradruja sov så spottade jag en snor-klump på hennes ansikte, som tack för "sängen". fett roligt när hon vaknade ahhahaha. jag passade även på att knycka ett av hennes mammas smycken. tenkte låtta ut det här i blåggen :-) , låter bra va?

ijallafall så käkade jag deras motbjudande frukost som bestod av dadlar och något konstigt bröd man doppade i smält smör. sedan begav vi oss till skolan. såklart var jag tvungen att vara med fradruja hela dagen. är så jevla trött på henne nu. tenker fan seja upp mej som klass-fadder för jag pallar inte mer!!! funderar på att samla ihop resten av klassen och ge fradruja utåtpuffar, haha skulle vara skoj med lite aktion i fibula...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0