VINN COOLA PRISER

Hej alihåppa!  här kommer tävlingen som jag låvade.


1a pris: en heldag på ett lyxigt spa med meg, MIKAÄLA! värde: 7500 kr.
2a pris: en louise vitton-väska. värde: 3000 kr
3e pris: en goody-bag med sminkprodukter. värde: 500 kr.


det du ska göra för att vinna ett av dom här fantastiska priserna är att komentera varför just du ska vinna. det går även bra att mejla svaret till [email protected]. jag kommer att velja 3 st vinnare. det med bäst motivering vinner första pris, den med nest bäst motivering får andra priset och såklart, den med tredje best nominering får tredje priset :-)

LYCKA TILL!!!! jag meddelar när tävlingen avslutas!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: pernilla

Jag vill vinna för att jag vill bara ha någonting, unna mig själv något. Allt slit med barn och tajt ekonomi börjar få mig att sakna de där tjej behovet vi alla har av mode och skönhet och unna oss något och känna oss snygga. Jag vill helt enkelt vinna för att jag tycker priserna var super fina.

2011-09-21 @ 22:33:10
Postat av: PogN

Jag vill vinna för jag är värd det!!

2011-09-22 @ 10:19:19
Postat av: Linda

Jag skriver faktiskt för att vinna det 2 priset " Väskan" jag har viljat ha en sådan väska sedan jag var 10 år gammal. Jag har inte råd med en sådan och ingen i min familj heller. Jag skulle hemskt gärna vilja ha en sådan och jag skulle vara den gladaste tjejen på jorden då.

Kramar <3

2011-09-22 @ 12:01:41
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0