NOOO - DET ÄR EJ SANNT!!!!

jaa mina läsare, ni läste rett... dylan är död :'-(

ni trogna läsare vet myket väl att dylan är min tre-benta katt. blogade ofta om henne förut, hon var mitt allt!!! och nu är hon död. hade sleppt ut henne för att hon skulle få utforska kvarteret (eftersåm hon hade varit lite deppig på sista tiden) och för några timmar sen så hittade jag henne överkört på en väg.. vittnen säjer att hon ej hann över vägen på grund av att hon bara hade tre ben. det är så sårgligt men endå lite komiskt eftersom min besta historia är den med tomaten som inte hann över vägen och blev ketshup hahaha.



här är den ända bilden på min vild-katt dylan!
det mäst sårgliga är att hon var nyrakad.. hade lagt ner fett myket tid på det.


på grund av omstendigheterna så tenker jag inte gå till fibula idag. tenker vara hemma och årdna en minnes-sermoni för henne. smell yuo later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0