jag är så jevla glad

ni kommer alldrig tro meg när jag sejer detta men jag har blivit kontacktad av ett av värdens största musikbolag. dom vill ha ett samarbete med meg och producera en låt med meg. fyfan va rolligt det här ska bli sejer jag bara! nu är det entligen min tur att glensa som den superstar jag är!!! ni kanshe inte visste det men jag har facktiskt en veldigt bra sångröst och får ofta komplimnager för den. det är en unik och karakteristisk röst jag har och jag kan inte vara annat än stollt över den! jag ska på möte imårgon och prata vidare om dehär! det kåmmer bli helt önderbart! om ni har tur så kanshe jag legger ut ett litet smakprov på hur min röst låter ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0