HOPPSAN

hjorde ju nyss en lista och svarade såhär på en fråga:

Har du några homosexuella vänner: har ju gaybloggen, jessicka (hon har dåck ej kommit ut ur garderåben ännu)

nyss fick jag ett samtal från en störtgråtande jessicka som berettade att hennes föreldrar läser min blogg och nu har fått reda på att hon är lesbo. kunde inte låta bli att tycka att det är lite komiskt eftersåm det är inte första gången jag avslujar att en av mina venner är homo inför deras föreldrar. det va ju nemligen jag som fick ut amir (gaybloggen) ur garderåben också. men det är hämligt och han låssas att det var han som tog det steget helt shelv vilken är en solklar lögn.. men mer om det i ett annat inlegg!

tengkte iallafall be om urseckt till jessicka i detta inlegg och beretta att jag hade helt glumt bort att du inte hade kommit ut ur garderåben än.. annars hade jag naturligtvis inte skrivit det i min blog! jag tycker du ska sluta lipa över småsaker så stryker vi ett streck över det som har hent!! men huvudsaken är såklart att jag mår bra.

bye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0