DISS



Jag, MIKAÄLA, tänte fettdissa det där jevla spelet wordfued eller vafan det heter. Mest av anledningen att det är veldigt krenkande.. Har inte skaparna av spelet tengkt nånting på dom med dysselexi eller? :-s blir så jevla furbanad. Har knappt lykats skriva ett ända ord på det spelet för det kommer alltid upp att det är ett ogiltigt ord.. dom får vell tenka på att ALLA inte kan stava rett jemt?? fyfan sejer jag bara. en jevla FETTDISS till det spelet. förstår verkligen inte att det är så hypat :-s fett båring är det ju.

DÄREMOT vill jag hissa spelet tangenta!! ett superkul spel som vi brukar få spela på fibula. jag har tackvare det spelet lärt mig alfabetet utantill!! det går nemligen ut på att skriva alfabetet så snabbt som möjligt i rett årdning. mitt rekord är endast 30 sekunder och med den tiden låg jag etta på topplistan i en vecka vilket betyder att lärarna bjöd mig på tårta! smaskade sjelvklart i mig hela tårtan själv medans alla andra feta fibula-ungar satt och kollade på och dreggla och trodde att jag skulle bjuda :-S men nej, varfur skulle jag liksåm? det är ju JAG som satte rekårdet på 30 sekunder och inte dom.



här är jag på fibula när jag åt tårta, hade fixat en fin uppsettning med håret den dagen!

p.s. det är inte en dubbelhaka ni ser utan det är bara lite överflödigt skinn, oki fatat oki? d.s.


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej :P

haft en bra onsdag? :D

2011-09-21 @ 21:25:29
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0