DAGENS SHOPPING <3

heey! nu tenkte jag visa vad jag köpte på stan idag, skoj va :-) enjoy!



som sagt ville jag ha något neon-gult så det blev en sånhär reflex-väst! jag vet att många av er tenker köra på pälsvästen i höst men jag går emot strömmen och kör stenhårt på den neongula reflexvästen :-) love it!


en darin-cd-skiva! den är ny tror jag? helgrym! fick lyssna lite i affären.
 elskar låten "money is nothing" och "where is the rain".
REKÅMENDERAS FÖR ER SOM GILLAR HIPHOP & POP!



några snygga bysthållare med tuffa tryck på! köpte matchande trosor också men vill inte visa dom i  bloggen. det är ju lite barnförbjudet om man sejer så ..


sist men inte minst köpte jag ett par armpuffar! valde domhär med lotta på bråkmakegatan på för jag tycker hon är så rolig och bra! nu jevlar blir jag snyggast i poolen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0