angående mötet

jag var ju som sagt på möte idag med ett av världens största musikbolag. dom vill samarbeta med mey :-) mötet gick jettebra, men det hade jag ju förventat mey ockso. jag är superbra på att sjunga det är värkligen något jag gillar att göra så detta blir superkul för mey! vi bestemde ijallafall att jag kommer att få skriva min egna låt för dom tror att jag har potensial till det. sen ska vi göra en video till den :-) det kåmmer bli så jevla fett! vi ska spela in den i london på en av londons kändaste klubbar där kendisarna brukar vara. kåmmer även ha med en ferarri i videon och kanske nån annan cool bil. som sagt så kommer det bli fett som fasiken. det hör kåmmer ju dock ta ett par månader men jag kommer att hålla er updaterade om vad som hender :-)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en br a dag:)

2011-09-29 @ 07:01:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0