02 - meningen bakom ditt bloggnamn

dagens uppdragg är att beretta meningen bakom mitt blognamn, nemligen CINDIRELLAS... såhär tengkte jag när jag skapade blogen min:

det var en dag då jag hade ingenting att gjöra och min dagbock gick sönder för jag råkade pissa på den... (den låg brevid toan och jag hann ej fram i tid)... då tengkte jag att det vore best att gå över till en diggital dagbok även kallad blog.. jag tengkte så det knackade när jag skulle komma på ett namn till bloggen min.. då tengkte jag som såhär att jag är ju som en princessa och cindirellas betyder ju i prinsip princessa på ängelska.. man vill ju vara lite internatshonell. och det var så mitt blognamn kom till!!! :-)


Kommentarer
Postat av: XTIO

aha, har du inget man kan få provlyssna på då? jag hr hållt på med mycket musik och gör väl det till och från det än idag. ;) kramar

2011-09-29 @ 11:36:49
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0