06 - din favorit idol och varför

svaret på denna fråga är ganska lett och det är såklart kikki danielson!



varför hon är min idål?
jo har ni sett henne? har ni hört hennes låtar? ja isåfall furstår ni nog mycket väl varför just Kikkan (som hon kallas) är min idål. hon är en tuff brud som tyverr har sett sina besta år för lenge sen, men inte ger hon upp för det! hon fortsetter att sjugna gamla dängor som om hon vore endast 23 år och klär sig som om hon vore 22! det är sånt vi äftersträvar här i dagens samhelle och det är dörför kikkan är jöst min idål!

hennes musik kan man värkligen röjja till och som lajv-artist är hon tåppen! man kan liksåm inte låta bli att dansa och sjunga med i låtarna när man hör henne lajv!

mina top 3 favvolåtar av kikki är:

1. papaja coconutt
2. bra vibrationer
3. låt min starka låga brinna

KIKKAN - I love ya! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0