kåmmer ni ihåg?

ni kåmmer vell ihåg att jag plåtades för en hämlig tidning för några veckor sen? gav ju er en ledtråd: EL*E och det retta svaret var naturligtvis tidningen ELLE.

aya, det jag vill kåmma fram till är att nu är tidningen ute i butik!! så köp senaste numret av ELLE om ni vill se resultatet av plåtningen. blev även intervjuad om mode och jag är ricktigt nöjd med allting! fick denhär bilden inskickad av en läsare när hon läser tidningen!



är så oerhört nöjd med stylingen, va tycker ni om frissyren? :-D superhott om ni frågar mey!


Kommentarer
Postat av: Rädd

Alltså snälla säg att du driver, du finns inte på riktigt va ?

Om du gör det är världen ett snäpp värre än vad jag trodde, snälla säg att du inte finns utan låtsas vara såhär.

2011-06-01 @ 13:11:35
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas bästa manliga bloggare!

Tjena!



Vill bara berätta att nu byter jag bloggportal för ett tag, jag kommer blogga me bland andra stora bloggar, Hugo, Paow, DennisM ^^ http://guevacci.myshowroom.se Följ med mig dit! :)



Hoppas allt väl med dig? xoxo

2011-06-15 @ 14:05:41
URL: http://guevacci.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0