godernatt mina lårkakor

idag har det varit en lång dag med myket rolighetter, men nu är det dags att krypa till kåjs :-) ska nanna kudde nu så att seja, som min mamma alltid säjer. men furst ska min mamma visa mej lite kampsport tills jag såmnar. faktum är att enda sen jag var liten har mamma hjort olika kampsports-moves för mej innan jag sover. kan facktiskt inte såmna utan det. nu undrar ni såklart hur jag kan sova på hotel osv så ofta då, och jo det ska jag tala om. jag har nemligen spelat in lite olika klipp på min mobbe (mobil) på min moder som jag alltid ligger och tittar på. jettemysigt! och veldigt spennande. en gong var oloff med som en mensklig måltavla och morsan bah kickade honåm i skrevet hahaahaahahha alltso jag skrattade så jevla myket då ska ni veta. oloff låg och grät dock men det var ju en annan femma. anledningen till att min mamma kickade oloff på snoppen var för att hon vill inte ha några barnbarn. kan berätta mer om min mamma i en annan inlegg om ni vill? om ni tyker hon låter intressangt så att seja.

jaja kenner att ögonen bara svullnar och pulserar så nu är det dags att dra! pööss hey och godernatt allihåpa!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0