fibula idag

 

hey på er! idag har det vart en veldigt hendelserik dag på fibula. har bland annat:

- snattat glass från fibulas egna frys.
- smitit ut från matsalen utan att äta upp fisk-patén (mat-tanten irja blev fett lack och kallad mey för busunge)
- smitit iväg utanför skolans område för att tjyv-röka (ney jag röker inte om ni tror det :-@)
- kastat en sten i pattricks huvud (han började) vilket ledde till att jag ej fick vara med och kolla på film med klassen min sen..

jaa som ni ser så har det hent rett mycket.. man är väl bara för busig ibland. mamma brukar alltid kalla mig för "ditt satans jevvla busfrö" innan hon smiskar mey för att jag har skött mig illa..

nog om fibula, snart ska jag nemligen ta cykeln till kårvmojjen för att treffa timothy (ni vet min förra påjkven) vi tenkgte äta lite kårv och sen åka hem till mig för lite försonings sex så att seja ;-D inte för att han vet om det än men jag ska nog se till att jag får min vilja igenom!

berettar sen hur det gick, heydå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0