valborg - aoutfitt & planer

IDAG ÄR DET DAGEN MED STORT DAG!!!
ja ni läste rett, idag är det valborg :-) som ni nog vet vid detta laget så är det idag som blogg-diskot är. JAG HAR LENGTAT SÅÅÅÅÅ MYKET! mina planer för kvellen ser ut som såhär:

- förkrök hos meg med snor-denise och jessika! ostkrokar + icas eppelsider <3
- vi drar vidare och kollar på majbrasan och kanske kastar pinnar i elden!
- klockan 5 drar vi till blogg-diskot och röjer!!! sedan får vi se vart kvellen tar oss :-D

såhär ser jag ut idag & ikvell :-) :



har på mej en cool tröja med eld på, vill ju matcha majbrasan :-)
pluspoäng för att den har ett bra budskap (hottie)
till det tog jag ett par modärna harlemsbyxor och mina nya mockasiner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0