snabb mårgon-uppdeyt

Hey och godermårgon mina söta bloggläsare!

vilket underbart väder, inte sant? kenner mey så underbart lycklig när jag vaknar öpp med solens strålar som smeker mitt ömma ansickte med sin verme! gör inte ni ockso det??

hinner inte skriva så myket nu eftersom jag har rettså brottom till fibula, ska ta min nya racer-sparkcykel dit och på vägen ska jag möta snor-denise och jessicka!

Äfter fibula så hade vi tengkt att dra oss in till stan och shåppa lite, jessicka och snor-denise behöver nemligen nya aoutfitts till blogg-diskot imårgon! ni har vell inte glömt bort det? på japanska resturangen på kungsholmen!

Måste dra mey, börjar få jevvligt brottom ska ni veta :-@ hejdå!!!



Bild från i vintras när jag var på väg till fibula på min sparkcykel!
Man får ju EJ glumma hjelmen, man får alltså EJ glumma att ta på sey en hjelm när man åker sparkcykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0