kvellsbloggning

Hey på er, hur har eran dag varit? inte för att jag bryr mey men aja ;-D

Min har vart super bra! Har varit iväg och kekat lite med jessicka och snor denise, ni kommer vell ihåg dom? :-) Tyverr blev det bara Mcdånalds, mina venner driver ju inga stora bloggar och tjenar pengar som jag he-he. Men aja, ibland får man vell unna sig lite Mcdånalds också, även om det nu vore läge att tänka på beatch 11.

Kan ju biretta för er, att medans jag har vart borta har jag haft massa spennande för mey, har bland annat vart i dubaj och plåtats som jag skrev tidigare. Det var en veldigt rolig resa, kan visa er bilder sen!

Nu blir det ijallafall att ta en dösch, ska hjelpa oloff att skrubba hans fötter också, dom är så veldans snuskiga, torra som snus och svamp och jag vet inte vad han har! så han står nu i badrummet och ventar på mey. Men vi hörs mina läsare! Pöss och Kram!



Bild från dubaj!


p.s. kul att se att så monga av er kommer tillbacks hit till bloggen min såfort jag börjar uppdattera ijen! d.s.


Kommentarer
Postat av: HANNAH

sv: härligt! :D Jodå det är toppen!



Händer idag då? :)

2011-04-28 @ 10:14:00
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0