kikki danielson

sitter här och lyssnar ijenom ingen mindre än kikki danielsons nya album som heter "första dagen på resten av mitt liv". riktigt bra måste jag seja! härlig musik som man kan röja till! kikki är en stor favorit för mej, något ni kanshe inte visste? :-) hoppas hon ska ut på turne nu i sommar så man får chansen att se henne lajv. har hjort det en gång förut men man kan ju alldrig se henne för monga gånger om man sejer så ;-). hoppas på en aoutograf också. största drömmen för meg måste nog ändå va att få uppträda på scen tilsamans med kikkan, som jag kallar henne :-) gulligt smeknamn va? :-) <3

mina top 3 favvolåtar av kikki är:

1. papaja coconutt
2. bra vibrationer
3. låt min starka låga brinna

3an är en av hennes nya låtar som jag föll pladask för :-)


VILL NI ATT JAG SKA LEGGA UT EN EGEN SPOTIFY-LISTA?????? MED MINA FAVORITLÅTAR AV ALLA ARTISTER?


LOVE YA KIKKAN<3 DU ÄGER OCH GLÖMM ALDRIG DET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0