SHARADER

japp! ennu en gong läste ni rett, vi lekte sharader på fibula idag, det var liksåm lite hjärn-jumpa. det va fett kul!! jag va så jevla bra, INGEN lykades klura ut vad jag förestellde så jag fick stå där i sirkus 15 minutter tills lillä-mor tvingade mey att låta nån annan köra :-@ jag blev fett lack så jag la mey på golvet och skrek och spratlade. ijallafall förestellde jag en flugsvamp. då stog jag helt stilla och viftade med armarna. fattar ni? annars är ni ju totalt pantade :-S

orkar inte biretta mer om sharaderna. till lönch blev det stuvade potäter och stekta kaviar-korvar (fibulas egna resept). smakade najs :-) könde dåck ha varit lite mer krydor i men man ska ej klaga, tenk bara på barnen i kiruna ... :-/ när jag skölle hem sen var det fett halt ute så hallkade jag och slog i bak-stjerten. den är röd som attan nu och det svider :-( oloff ska hjelpa mey att smurja in den nu med en salva som gör så det inte svider så myket. så jag öppdaterar lite senare, bye :-)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, det är väl bra, men jag tycker att ett bra språk är viktigt för bloggar, så jag tror inte riktigt på din idé.

2010-12-20 @ 16:01:46
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: linda

Nu är det bara 4 dagar kvar till jul!!!!

Är du taggad :)?

2010-12-20 @ 20:57:19
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0